15.02.05
הבן-אדם הולך לו לנוח ברבע לשלוש כי יש לו אירוע בערב והוא רוצה להיות מאושש. כמה דקות אחרי השעה שלוש – טלפון! לא ענה, משאירים הודעה במשיבון? לא!!!
יש לו רק 2 קוים אז כוכבית-42! מגיע ל—נטל"י! מה קרה? אה! הבן-אדם הרי עשה טעות חייו – מנוי בנטל"י.
"מה רציתם ממני?" "אה! יופי שהתקשרת! בדיוק חיפשתי אותך!"
"מה קרה?" "רציתי לתאם לך ראיון רפואי." "כל הכבוד! אבל למה דווקא בשעת מנוחה? הרי אתם יש לכם עסק עם חולי לב לא?
אז אמרו לי לנוח אחר הצהריים אז מה בער לכם?"
קצת התנצלויות מן השפה ולחוץ ואז מנסים לתאם מועד לראיון הרפואי, רופא של נטל"י חייב לבדוק את הבן-אדם.
"יום חמישי בשעה שלוש עד שש וחצי זה בסדר?"
"ממש לא! בדיוק בשלוש אני ישן כמו שאת מבינה, הרי אמרו לי לנוח בצהריים!"
"אולי תוכל פעם אחת ללכת לנוח בשעה 12 ואז בסביבות שלוש עד שש וחצי תבוא הרופאה?"
"לא אוכל לנוח בשתים עשרה וחצי כי בשתים-וחצי אני אוכל!!"
לבסוף תואם לשבוע הבא בשש בערב איזה יום.
שרות לקוחות למופת לא?